Zajęcia pedagogiczne

Dziecko 0 – 3

  • diagnoza rozwoju psychoruchowego,
  • konsultacje pedagogiczne, diagnoza pedagogiczna,
  • wspomaganie harmonijnego rozwoju dziecka,
  • wyrównywanie deficytów rozwojowych w zaburzonych sferach,
  • wspomaganie rozwoju dziecka w sferach społecznych, wychowawczych i edukacyjnych,
  • modyfikowanie zaburzeń percepcyjno-motorycznych,
  • praca nad trudnymi zachowaniami,
  • praca z dziećmi przejawiającymi problemy w komunikacji,
  • kształtowanie umiejętności nawiązywania kontaktów z rówieśnikami,
  • stabilizacja emocji,
  • TUS trening umiejętności społecznych.

Dziecko 4 – 12

  • diagnoza/diagnoza ryzyka dysleksji, dysgrafii, dysortografii, dyskalkulii,
  • terapia pedagogiczna: terapia dysleksji, dysgrafii, dysortografii, dyskalkulii,
  • pomoc w kontaktach na linii dziecko – rodzic – szkoła,
  • diagnoza rozwoju psychoruchowego,
  • konsultacje pedagogiczne, diagnoza pedagogiczna,
  • wspomaganie harmonijnego rozwoju dziecka,
  • wyrównywanie deficytów rozwojowych w zaburzonych sferach,
  • wspomaganie rozwoju dziecka w sferach społecznych, wychowawczych i edukacyjnych,
  • modyfikowanie zaburzeń percepcyjno-motorycznych,
  • praca nad trudnymi zachowaniami,
  • praca z dziećmi przejawiającymi problemy w komunikacji,
  • kształtowanie umiejętności nawiązywania kontaktów z rówieśnikami,
  • stabilizacja emocji,
  • TUS trening umiejętności społecznych.

Zajęcia pedagogiczne dedykowane dla dzieci z następującymi problemami:

  • dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia,
  • niepełnosprawność intelektualna,
  • niepełnosprawność sprzężona,
  • zaburzenia ze spektrum autyzmu,
  • Zespół Aspergera,
  • Zespół Downa,
  • zespoły wad genetycznych,
  • MPD,
  • zaburzeniami koncentracji uwagi i pamięci,
  • zaburzenia zachowania,
  • zaburzenia sfery emocjonalnej.

Zajęcia pedagogiczne – metody wykorzystywane w pracy:

  • tradycyjne metody terapii pedagogicznej,
  • Metoda Warnkego,
  • PECS- Picture Exchange Communication System,
  • terapia behawioralna,
  • polisensoryczne poznawanie świata: Metoda Knillów oraz Senso-Paka,
  • terapia ręki,
  • KORP- Karta Oceny Rozwoju Psychoruchowego,
  • VB-MAPP- program do oceny umiejętności językowych i społecznych dla dzieci z autyzmem i zaburzeniami rozwojowymi,
  • M-CHAT-R.

Poradnia czynna jest:

od poniedziałku do piątku
w godzinach 11 – 19 

w soboty
w godzinach 8 – 15

Sekretariat czynny jest:

od poniedziałku do piątku
w godzinach 11 – 19 

w soboty
w godzinach 8 – 15

Lokalizacja

Ciechanowska 22a 06-445 Strzegowo

E-mail

biuro@ver-med.pl

Telefon

tel. 604 932 797